Profesjonalna Obsługa Klienta przez telefon

 

Celami głównymi realizowanych szkoleń z zakresu odsługi Klienta prze telefon są zwiększenie skuteczności prezentowania oferty i profesjonalnej obsługi klienta przez telefon.

 

Korzyści dla uczestników:

  • Przygotowanie do prowadzenia skutecznych rozmów z różnymi typami klientów
  • Wzmocnienie umiejętności wpływania na klienta poprzez właściwe operowanie głosem i odpowiedni dobór argumentów
  • Wzmocnienie umiejętności wpływania na klienta i radzenie sobie z sytuacjami trudnymi
  • Doskonalenie wykorzystania technik zwiększenia osobistej wiarygodności podczas rozmowy telefonicznej
  • Zwiększenie skuteczności prezentowania oferty

 

Forma szkoleń:

Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów oraz wykładu. Na szkoleniu zostaną przeprowadzone gry, ćwiczenia i symulacje, które zostaną opracowane na podstawie autentycznych przykładów z życia Państwa firmy- czyli nacisk szkolenia jest postawiony na obszary, które wymagają największego wzmocnienia. Szkolenie jest praktycznym treningiem umiejętności prowadzonym z wykorzystaniem kamery i dyktafonu - nagranie i omawianie scenek. Prowadzone są symulacje autentycznych przypadków z kontaktów z klientami, praca w parach, własne metody treningowe, wymiana doświadczeń oraz ćwiczenia

Referencje
Referencje

Szkolenie dla Vattenfall Sales Poland

W 2008 roku Grupa Tempo zorganizowała i przeprowadziła dla Vattenfall Sales Poland Sp. z o.o. szkolenie o tematyce „Prezentacja biznesowa”. Szkolenie poprzedzone zostało wnikliwym badaniem potrzeb zespołu, które uwydatniło specyficzny charakter pracy sił sprzedażowych w branży energetycznej (...) Grupa Tempo i trener prowadzący (...) doskonale przełożyli prawdziwe potrzeby szkolonej grupy na program szkoleniowy. Efektem odbytego spotkania był wzrost efektywności i jakości wygłaszanych przez pracowników Vattenfall Sales Poland Sp. z o.o. prezentacji zarówno w formie bezpośredniej jak i poprzez wideokonferencje (...)

czytaj więcej >>

Bartosz Kępa, CFO