Profesjonalna Obsługa Klienta przez telefon

 

Celami głównymi realizowanych szkoleń z zakresu odsługi Klienta prze telefon są zwiększenie skuteczności prezentowania oferty i profesjonalnej obsługi klienta przez telefon.

 

Korzyści dla uczestników:

  • Przygotowanie do prowadzenia skutecznych rozmów z różnymi typami klientów
  • Wzmocnienie umiejętności wpływania na klienta poprzez właściwe operowanie głosem i odpowiedni dobór argumentów
  • Wzmocnienie umiejętności wpływania na klienta i radzenie sobie z sytuacjami trudnymi
  • Doskonalenie wykorzystania technik zwiększenia osobistej wiarygodności podczas rozmowy telefonicznej
  • Zwiększenie skuteczności prezentowania oferty

 

Forma szkoleń:

Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów oraz wykładu. Na szkoleniu zostaną przeprowadzone gry, ćwiczenia i symulacje, które zostaną opracowane na podstawie autentycznych przykładów z życia Państwa firmy- czyli nacisk szkolenia jest postawiony na obszary, które wymagają największego wzmocnienia. Szkolenie jest praktycznym treningiem umiejętności prowadzonym z wykorzystaniem kamery i dyktafonu - nagranie i omawianie scenek. Prowadzone są symulacje autentycznych przypadków z kontaktów z klientami, praca w parach, własne metody treningowe, wymiana doświadczeń oraz ćwiczenia

Referencje
Referencje

Rekrutacja dla Axeon

(...) Nasza współpraca rozpoczęła się w 2010 roku w związku z przenoszeniem procesów biznesowych naszej firmy z różnych krajów europejskich do zakładu produkcyjnego w Gliwicach. Współpraca z Grupą Tempo zaowocowała sukcesami i zatrudnieniem 12 osób (...) W trakcie prowadzonych działań Grupa Tempo dała się poznać jako firma rzetelnie podchodząca do zleconych zadań oraz realizująca je z należytą starannością i sumiennością. Przeprowadzone procesy rekrutacyjne zostały poprzedzone poznaniem specyfiki organizacji (zarówno lokalnie, jak i globalnie), a także przeprowadzeniem analizy rynku i wynagrodzeń. Przydzieleni do realizacji projektów Konsultanci wykazali się dużą elastycznością w działaniu (...)

czytaj więcej>>

Beata Rembierz, HR Manager