Profesjonalna Obsługa Klienta przez telefon

 

Celami głównymi realizowanych szkoleń z zakresu odsługi Klienta prze telefon są zwiększenie skuteczności prezentowania oferty i profesjonalnej obsługi klienta przez telefon.

 

Korzyści dla uczestników:

  • Przygotowanie do prowadzenia skutecznych rozmów z różnymi typami klientów
  • Wzmocnienie umiejętności wpływania na klienta poprzez właściwe operowanie głosem i odpowiedni dobór argumentów
  • Wzmocnienie umiejętności wpływania na klienta i radzenie sobie z sytuacjami trudnymi
  • Doskonalenie wykorzystania technik zwiększenia osobistej wiarygodności podczas rozmowy telefonicznej
  • Zwiększenie skuteczności prezentowania oferty

 

Forma szkoleń:

Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów oraz wykładu. Na szkoleniu zostaną przeprowadzone gry, ćwiczenia i symulacje, które zostaną opracowane na podstawie autentycznych przykładów z życia Państwa firmy- czyli nacisk szkolenia jest postawiony na obszary, które wymagają największego wzmocnienia. Szkolenie jest praktycznym treningiem umiejętności prowadzonym z wykorzystaniem kamery i dyktafonu - nagranie i omawianie scenek. Prowadzone są symulacje autentycznych przypadków z kontaktów z klientami, praca w parach, własne metody treningowe, wymiana doświadczeń oraz ćwiczenia

Referencje
Referencje

Rekrutacja dla MERAWEX

Potwierdzamy, że Grupa Tempo - Doradztwo Personalne i Organizacyjne z Gliwic przeprowadziła dla nas w roku 2008 rekrutację na stanowisko kierownika nowo utworzonego wydziału produkcyjnego.
Proces przebiegał sprawnie i zgodnie z ofertą. Z perspektywy czasu możemy przyznać, że wskazano nam właściwą osobę. Włączenie jej do zespołu stało się punktem zwrotnym w rozwoju wydziału.

czytaj więcej >>


Witold Grabysz - Prezes Zarządu i Dyrektor Naczelny