Komunikacja w Obsłudze Klienta

 

Celami głównymi realizowanych szkoleń z zakresu Komunikacji w Obsłudze Klienta są wzrost efektywności działań związanym z prawidłową komunikacjią oraz zrozumienie potrzeb i umiejętność odpowiedniego prowadzenia kontaktu przekładające się na pozytywny wizerunek firmy.

 

Korzyści dla uczestników:

  • Wielopoziomowe zbieranie informacji na temat klienta
  • Rozpoznawanie i dopasowanie się do potrzeb klienta
  • Komunikacja przy pomocy wartości
  • Stosowanie odpowiednich modeli lingwistycznych w rozmowie
  • Tworzenie przyjaznej atmosfery kontaktu
  • Szybkie budowanie pozytywnej relacji
  • Określenie własnych preferencji stylu komunikowania się
  • Utrzymywanie relacji w sytuacjach trudnych

 

Forma szkoleń:

Proponowaną formą prowadzenia zajęć jest trening, który pozwoli od początku do końca przebudować odpowiednie strategie zachowania, jak i umiejętności, by doprowadzić do zmiany przekładającej się na codzienność. Spotkanie jednak może przyjąć formę warsztatu, ćwiczeń
indywidualnych, grupowych bądź wykładu interaktywnego.

 

Programy szkoleń:


Aktualnie prowadzone szkolenia zamknięte dla przedsiębiorstw  ukierowane na potrzeby kadry zarządzającej z zakresu komunikacji w obsłudze klienta obejmują między innymi takie zagadnienia, jak:

  • Zwiększenie efektywności kontaktu z klientem
  • Oryginalność w kontakcie
  • Standardy obsługi klienta
  • Umiejętność nawiązywania odpowiednich relacji z klientem
  • Radzenie sobie z klientem „trudnym”


Prezentowany zakres problemowy stanowią jedną z możliwych propozycji. Program szkolenia każdorazowo dostosowany zostaje do potrzeb organizacji, czasu przeznaczonego na szkolenie oraz budżetu.

Referencje
Referencje

Szkolenia dla ŚUW w Katowicach

(...) pracownicy oraz kadra zarządzająca Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach byli uczestnikami szkoleń zamkniętych organizowanych przez firmę Grupa Tempo (...)  Szkolenia (...) Przeprowadzone zostały w sposób rzetelny i reprezentujący wysoki poziom przygotowania merytorycznego, a zagadnienia poruszane podczas szkoleń w pełni wpisały się w oczekiwania uczestników. Polecamy firmę Grupa Tempo z Gliwic jako profesjonalnego i kompetentnego partnera.

czytaj więcej >>

 


Katarzyna Wiencek