Komunikacja w Obsłudze Klienta

 

Celami głównymi realizowanych szkoleń z zakresu Komunikacji w Obsłudze Klienta są wzrost efektywności działań związanym z prawidłową komunikacjią oraz zrozumienie potrzeb i umiejętność odpowiedniego prowadzenia kontaktu przekładające się na pozytywny wizerunek firmy.

 

Korzyści dla uczestników:

  • Wielopoziomowe zbieranie informacji na temat klienta
  • Rozpoznawanie i dopasowanie się do potrzeb klienta
  • Komunikacja przy pomocy wartości
  • Stosowanie odpowiednich modeli lingwistycznych w rozmowie
  • Tworzenie przyjaznej atmosfery kontaktu
  • Szybkie budowanie pozytywnej relacji
  • Określenie własnych preferencji stylu komunikowania się
  • Utrzymywanie relacji w sytuacjach trudnych

 

Forma szkoleń:

Proponowaną formą prowadzenia zajęć jest trening, który pozwoli od początku do końca przebudować odpowiednie strategie zachowania, jak i umiejętności, by doprowadzić do zmiany przekładającej się na codzienność. Spotkanie jednak może przyjąć formę warsztatu, ćwiczeń
indywidualnych, grupowych bądź wykładu interaktywnego.

 

Programy szkoleń:


Aktualnie prowadzone szkolenia zamknięte dla przedsiębiorstw  ukierowane na potrzeby kadry zarządzającej z zakresu komunikacji w obsłudze klienta obejmują między innymi takie zagadnienia, jak:

  • Zwiększenie efektywności kontaktu z klientem
  • Oryginalność w kontakcie
  • Standardy obsługi klienta
  • Umiejętność nawiązywania odpowiednich relacji z klientem
  • Radzenie sobie z klientem „trudnym”


Prezentowany zakres problemowy stanowią jedną z możliwych propozycji. Program szkolenia każdorazowo dostosowany zostaje do potrzeb organizacji, czasu przeznaczonego na szkolenie oraz budżetu.

Referencje
Referencje

Rekrutacja dla Oasis East

(...) Grupa Tempo - realizator różnych projektów rekrutacyjnych, wykonywanych wszystkimi możliwymi metodami, dała się poznać jako profesjonalna firma. (...) Powierzone zadania były wykonywane z dużą precyzją w sposób profesjonalny i dokładny. (...) Grupa Tempo charakteryzuje się wysokim poziomem umiejętności dopasowania do potrzeb klienta. Zlecając jej wykonanie projektu, można być pewnym terminowej realizacji, solidności oraz wyboru dobrego kandydata na każde stanowisko na które prowadzi rekrutację.

czytaj więcej >>>

Magdalena Łowińska-Fligier, Kierownik Personalny