Komunikacja w Obsłudze Klienta

 

Celami głównymi realizowanych szkoleń z zakresu Komunikacji w Obsłudze Klienta są wzrost efektywności działań związanym z prawidłową komunikacjią oraz zrozumienie potrzeb i umiejętność odpowiedniego prowadzenia kontaktu przekładające się na pozytywny wizerunek firmy.

 

Korzyści dla uczestników:

  • Wielopoziomowe zbieranie informacji na temat klienta
  • Rozpoznawanie i dopasowanie się do potrzeb klienta
  • Komunikacja przy pomocy wartości
  • Stosowanie odpowiednich modeli lingwistycznych w rozmowie
  • Tworzenie przyjaznej atmosfery kontaktu
  • Szybkie budowanie pozytywnej relacji
  • Określenie własnych preferencji stylu komunikowania się
  • Utrzymywanie relacji w sytuacjach trudnych

 

Forma szkoleń:

Proponowaną formą prowadzenia zajęć jest trening, który pozwoli od początku do końca przebudować odpowiednie strategie zachowania, jak i umiejętności, by doprowadzić do zmiany przekładającej się na codzienność. Spotkanie jednak może przyjąć formę warsztatu, ćwiczeń
indywidualnych, grupowych bądź wykładu interaktywnego.

 

Programy szkoleń:


Aktualnie prowadzone szkolenia zamknięte dla przedsiębiorstw  ukierowane na potrzeby kadry zarządzającej z zakresu komunikacji w obsłudze klienta obejmują między innymi takie zagadnienia, jak:

  • Zwiększenie efektywności kontaktu z klientem
  • Oryginalność w kontakcie
  • Standardy obsługi klienta
  • Umiejętność nawiązywania odpowiednich relacji z klientem
  • Radzenie sobie z klientem „trudnym”


Prezentowany zakres problemowy stanowią jedną z możliwych propozycji. Program szkolenia każdorazowo dostosowany zostaje do potrzeb organizacji, czasu przeznaczonego na szkolenie oraz budżetu.

Referencje
Referencje

Rekrutacja dla Alfa Laval

Alfa Laval współpracuje z Grupą Tempo w zakresie prowadzenia procesów rekrutacji i selekcji od 2011 roku. (...) W toku realizacji prac, Grupa Tempo dała się poznać, jako sumienny i zaangażowany w projekt partner. (...) Z chęcią dzieliła się informacjami pochodzącymi z rynku oraz proponowała nowe rozwiązania, jeśli specyfika rynku ich wymagała. Na szczególną uwagę zasługuje etap przygotowania do realizacji procesu rekrutacji (...) używane były nowatorskie narzędzia diagnostyczne, które dopełniły obraz kompetencji poszukiwanej osoby. Doświadczenie, wiedza i sumienne działania Konsultantów Grupy Tempo pozwoliły na skuteczne zakończenie prowadzonych procesów rekrutacyjnych. (...)

czytaj więcej>>

Jolanta Wilczyńska, Dyrektor Personalny Europa Centralna i Wschodnia