Budowania relacji, czyli sprzedaż bez sprzedaży

 

Gdy sytuacja rynkowa jest dobra – lepiej robić interesy z przyjaciółmi. Jednak, gdy nadchodzi kryzys – tym bardziej  ceni się sprawdzone kontakty z  nimi. Ta prosta zasada sprawdza się od lat.
Ale czy Ty ją wykorzystujesz?..

Jeśli chcesz się przekonać, czy odpowiednia relacja "załatwia każdy problem" i czy rzeczywiście wystarczy nawiązać właściwy kontakt z Klientami, by nigdy już nie musieć sprzedawać, a telefon z zamówieniami i tak dzwonił codziennie... Jeśli chcesz dowiedzieć się co i jak zrobić, by być postrzeganym przez Klienta jako ekspert i niekwestionowany autorytet w swojej dziedzinie...

Skorzystaj z wiedzy eksperta!

On przekona Cię, że umiejętnie budowany wizerunek eksperta, aktywne działanie w zgodzie z podejściem „najpierw dajesz, potem zyskujesz”, może zdziałać cuda.
Podczas szkolenia poznasz wiele porad, wskazówek i przykładów działań, które w konsekwencji prowadzą do tego, że Twoja firma oraz Ty sam staniesz się niekwestionowanym autorytetem w swojej dziedzinie.

 

 1 | 2 | 3 |  »


Referencje
Referencje

Rekrutacja dla Axeon

(...) Nasza współpraca rozpoczęła się w 2010 roku w związku z przenoszeniem procesów biznesowych naszej firmy z różnych krajów europejskich do zakładu produkcyjnego w Gliwicach. Współpraca z Grupą Tempo zaowocowała sukcesami i zatrudnieniem 12 osób (...) W trakcie prowadzonych działań Grupa Tempo dała się poznać jako firma rzetelnie podchodząca do zleconych zadań oraz realizująca je z należytą starannością i sumiennością. Przeprowadzone procesy rekrutacyjne zostały poprzedzone poznaniem specyfiki organizacji (zarówno lokalnie, jak i globalnie), a także przeprowadzeniem analizy rynku i wynagrodzeń. Przydzieleni do realizacji projektów Konsultanci wykazali się dużą elastycznością w działaniu (...)

czytaj więcej>>

Beata Rembierz, HR Manager