Zarządzanie Stresem


Zarządzanie Stresem


Celami głównymi realizowanych szkoleń z zakresu Zarządzania Stresem są umiejętność radzenia sobie ze stresem w każdej jego formie, niezależnie od obszaru z którego pochodzi

Korzyści dla uczestników:

  • Podejmowanie szybko właściwej decyzji w obliczu stresu
  • Komunikowanie w trakcie „palących” sytuacji
  • Przeciwdziałanie stresowi w krytycznych momentach
  • Wprowadzanie się w stan głębokiego relaksu
  • Poprawianie swojego codziennego samopoczucia
  • Sposoby rozładowywania stresu, uwolnienie się od napięć fizycznych jak i psychicznych
  • Pewność siebie, nawet w sytuacjach ekstremalnie trudnych
  • Wiara we własne siły i zaufanie do swoich umiejętności
  • Dystans do problemów i nieprzyjemnych doświadczeń
  • Przyśpieszenie regeneracji organizmu
  • Znalezienie pozytywnej intencji w każdej trudniejszej sytuacji
  • Wspieranie innych w obliczu stresu

 

Forma szkoleń:

Proponowaną formą prowadzenia zajęć jest trening, który pozwoli od początku do końca przebudować odpowiednie strategie zachowania jak i
umiejętności, by doprowadzić do zmiany przekładającej się na codzienność. Spotkanie jednak może przyjąć formę warsztatu, ćwiczeń indywidualnych, grupowych bądź wykładu interaktywnego.

 

Programy szkoleń:


Aktualnie prowadzone szkolenia zamknięte dla przedsiębiorstw  ukierowane na potrzeby kadry zarządzającej z zakresu zarządzania stresem obejmują między innymi takie zagadnienia, jak:

  • Praca nad elementami odporności u uczestników
  • Komunikowanie się w sytuacji trudnej
  • Zbudowanie zasobów do kreatywnego i efektywnego funkcjonowania w obliczu stresu
  • Nabycie odpowiednich umiejętności, narzędzi oraz postaw radzenia sobie z sytuacją stresową indywidualną jak i zespołową
  • Utrwalenie wraz z wzmocnieniem skutecznych strategii jak i modeli myślowych dotyczących zarządzania stresem
  • Poznanie źródeł, mechanizmów powstawania stresu oraz różnorodnych technik radzenia sobie z nim




Prezentowany zakres problemowy stanowią jedną z możliwych propozycji. Program szkolenia każdorazowo dostosowany zostaje do potrzeb organizacji, czasu przeznaczonego na szkolenie oraz budżetu.

 

 1 | 2 | 3 |  »


Referencje
Referencje

Ośrodek oceny dla Vattenfall Distribution Poland

W ramach procesu rekrutacji wewnętrznej na stanowisko kierownicze (…) korzystałam ze wsparcia firmy Grupy Tempo w zakresie przeprowadzenia ośrodka oceny dla dwóch kandydatów. W tym temacie współpracowałam bezpośrednio z Panią Ewą Fiedor, która podeszła do realizacji tego zlecenia w pełni profesjonalnie - od momentu projektowania ośrodka po przekazanie informacji zwrotnej uczestnikom procesu (decydentom i kandydatom). Świadczy o tym szczegółowa analiza istniejącego w GZE S.A. modelu kompetencji i odpowiadających im zachowań, doradztwo w doborze priorytetowych obszarów oceny, a w efekcie wypracowanie adekwatnych narzędzi. Przygotowany (...) raport był czytelny i przydatny w procesie decyzji, m.in. ze względu na szeroki wachlarz informacji o kandydatach zarówno w układzie indywidualnym jak i porównawczym.

czytaj więcej >>

Katarzyna Markowicz, Kierownik Działu Rozwoju i Szkoleń