Komunikacja w Organizacji

 

Celami głównymi realizowanych szkoleń z zakresu Komunikacji w Organizacji są współpraca w obrębie zespołu, jak i między organizacją a środowiskiem zewnętrznym

Korzyści dla uczestników:

  • Świadomość procesów zachodzących w grupie
  • Precyzowanie i konkretyzowanie otrzymanych informacji
  • Docenianie różnorodności osób i odkrywanie ich siły w zespole
  • Wpływ postawy i nastawienia na jakość współpracy
  • Świadomość i akceptacjia różnych sposobów myślenia oraz komunikowania
  • Tworzenie dobrej relacji
  • Dostrzeganie różnic między świadomą i nieświadomą komunikacją
  • Stosowanie technik i narzędzi efektywnej komunikacji
  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Tworzenie i respektowanie zasad współpracy
  • Skuteczność w komunikacji
  • Prezentacja i radzenia sobie w stresie


Forma szkoleń:

Proponowaną formą prowadzenia zajęć jest trening, który pozwoli od początku do końca przebudować odpowiednie strategie zachowania, jak i umiejętności, by doprowadzić do zmiany przekładającej się na codzienność. Spotkanie jednak może przyjąć formę warsztatu, ćwiczeń
indywidualnych, grupowych bądź wykładu interaktywnego.

Programy szkoleń:


Aktualnie prowadzone szkolenia zamknięte dla przedsiębiorstw  ukierowane na potrzeby kadry zarządzającej z zakresu Komunikacji w Organizacji obejmują między innymi takie zagadnienia, jak:

  • Prawidłowe wzorce komunikacji wewnętrznej jak i zewnętrznej
  • Umiejętność odbierania oraz precyzowania informacji
  • Nabycie świadomości procesów zachodzących w trakcie komunikacji
  • Sprawne współdziałanie, budowanie warunków współpracy



Prezentowany zakres problemowy stanowią jedną z możliwych propozycji. Program szkolenia każdorazowo dostosowany zostaje do potrzeb organizacji, czasu przeznaczonego na szkolenie oraz budżetu.

Referencje
Referencje

Rekrutacja dla Plastal

GRUPA TEMPO przeprowadziła w latach 2009, 2010 dla firmy Plastal Sp. z o.o. projekt z zakresu rekrutacji na stanowiska Główny księgowy, Kierownik UR oraz Specjalista ds. logistyki. Projekt obejmował szereg prac związanych z procesem rekrutacji. Konsultanci GRUPY TEMPO wykazali się dużym doświadczeniem i pełnym profesjonalizmem podczas wykonywania ww. zleceń. Ich opinie na temat potencjalnych pracowników były trafne i w dużej mierze satysfakcjonujące. Proces rekrutacyjny przebiegał sprawnie i szybko, a zlecenie wykonane zostało rzetelnie. GRUPA TEMPO to partner godny zaufania i polecenia na przyszłość.

czytaj więcej >>

Robert Bednarz, HR Manager