Kampania informacyjna

 

Usługa proponowana w sytuacji gdy Klient sam dokonuje oceny kandydatów, ale potrzebuje pomocy przy dotarciu do odpowiedniej grupy fachowców.

W ramach usługi budujemy ofertę pracy w oparciu o możliwości pracodawcy, planujemy akcję informacyjną rozpoczynając od ogłoszeń poprzez akcje informacyjne, po kampanie medialne cały czas promując pracodawcę.

 Wykorzystujemy:

  • media: prasa, radio, internet, billboardy, cityboardy
  • instytucje i budynki: parafie, przychodnie, przystanki, słupy ogłoszeniowe
  • portale społecznościowe, fora, zrzeszenia branżowe
  • rozwiązania IT: mass-mail, , mass-sms
  • kontakty bezpośrednie

Referencje
Referencje

Spotkanie szkoleniowo - integracyjne dla Ernst & Young

W dniach 01-04 lipca 2009 roku Grupa Tempo zorganizowała dla Ernst & Young spotkanie szkoleniowo-integracyjne dla 25 menedżerów i 5 kluczowych klientów firmy. Do zadań Grupy Tempo należała pełna organizacja wyjazdu wraz z elementami integracyjnymi (rejsy wyścigowymi motorówkami typu RIB, zwiedzanie zlotu największych żaglowców świata Tall Ships’ Races, dwie imprezy wieczorne) oraz obsługa fotograficzna (...) Organizatorzy wywiązali się z zadania znakomicie, co dobitnie świadczy o ich doskonałych zdolnościach dopasowywania się do potrzeb klienta oraz o dobrym przygotowaniu organizacyjnym. Z przyjemnością polecamy outdoor'owe szkolenia Grupy Tempo innym odbiorcom.

czytaj więcej >>

Piotr Piela, Dyrektor Grupy Energetycznej Ernst & Young