System Kompetencyjny

 

Efektywne zarządzanie organizacją opiera się na właściwym wyznaczaniu celów działania zarówno działom, pionom jak i pojedynczym pracownikom z uwzględnieniem KPI.

Cele te muszą być spójne w kontekście całej organizacji, a to możliwe jest wtedy, gdy organizacja ta mówi jednym językiem - językiem kompetencji biznesowych.

Pomagamy naszym klientom:

  • identyfikować i opisywać kluczowe kompetencje biznesowe całej organizacji, kompetencje stanowiskowe, kompetencje grup roboczych,
  • tworzyć słowniki kompetencji, skupiska kompetencji,
  • tworzyć modele kompetencyjne dedykowane całej organizacji lub wydzielonym w niej obszarom.

 

Referencje
Referencje

Szkolenie dla Vattenfall Sales Poland

W 2008 roku Grupa Tempo zorganizowała i przeprowadziła dla Vattenfall Sales Poland Sp. z o.o. szkolenie o tematyce „Prezentacja biznesowa”. Szkolenie poprzedzone zostało wnikliwym badaniem potrzeb zespołu, które uwydatniło specyficzny charakter pracy sił sprzedażowych w branży energetycznej (...) Grupa Tempo i trener prowadzący (...) doskonale przełożyli prawdziwe potrzeby szkolonej grupy na program szkoleniowy. Efektem odbytego spotkania był wzrost efektywności i jakości wygłaszanych przez pracowników Vattenfall Sales Poland Sp. z o.o. prezentacji zarówno w formie bezpośredniej jak i poprzez wideokonferencje (...)

czytaj więcej >>

Bartosz Kępa, CFO