System Kompetencyjny

 

Efektywne zarządzanie organizacją opiera się na właściwym wyznaczaniu celów działania zarówno działom, pionom jak i pojedynczym pracownikom z uwzględnieniem KPI.

Cele te muszą być spójne w kontekście całej organizacji, a to możliwe jest wtedy, gdy organizacja ta mówi jednym językiem - językiem kompetencji biznesowych.

Pomagamy naszym klientom:

  • identyfikować i opisywać kluczowe kompetencje biznesowe całej organizacji, kompetencje stanowiskowe, kompetencje grup roboczych,
  • tworzyć słowniki kompetencji, skupiska kompetencji,
  • tworzyć modele kompetencyjne dedykowane całej organizacji lub wydzielonym w niej obszarom.

 

Referencje
Referencje

Spotkanie szkoleniowo - integracyjne dla Ernst & Young

W dniach 01-04 lipca 2009 roku Grupa Tempo zorganizowała dla Ernst & Young spotkanie szkoleniowo-integracyjne dla 25 menedżerów i 5 kluczowych klientów firmy. Do zadań Grupy Tempo należała pełna organizacja wyjazdu wraz z elementami integracyjnymi (rejsy wyścigowymi motorówkami typu RIB, zwiedzanie zlotu największych żaglowców świata Tall Ships’ Races, dwie imprezy wieczorne) oraz obsługa fotograficzna (...) Organizatorzy wywiązali się z zadania znakomicie, co dobitnie świadczy o ich doskonałych zdolnościach dopasowywania się do potrzeb klienta oraz o dobrym przygotowaniu organizacyjnym. Z przyjemnością polecamy outdoor'owe szkolenia Grupy Tempo innym odbiorcom.

czytaj więcej >>

Piotr Piela, Dyrektor Grupy Energetycznej Ernst & Young