System Kompetencyjny

 

Efektywne zarządzanie organizacją opiera się na właściwym wyznaczaniu celów działania zarówno działom, pionom jak i pojedynczym pracownikom z uwzględnieniem KPI.

Cele te muszą być spójne w kontekście całej organizacji, a to możliwe jest wtedy, gdy organizacja ta mówi jednym językiem - językiem kompetencji biznesowych.

Pomagamy naszym klientom:

  • identyfikować i opisywać kluczowe kompetencje biznesowe całej organizacji, kompetencje stanowiskowe, kompetencje grup roboczych,
  • tworzyć słowniki kompetencji, skupiska kompetencji,
  • tworzyć modele kompetencyjne dedykowane całej organizacji lub wydzielonym w niej obszarom.

 

Referencje
Referencje

Assessment Center dla Opinion Strefa Druku

W 2010 r. w ramach projektu rekrutacyjnego na stanowisko Kierownik Produkcji Grupa Tempo zorganizowała i przeprowadziła sesję Assessment Center. (...)
Podczas współpracy, Grupa Tempo dała się poznać jako profesjonalna firma, a  dzięki  zapałowi  do pracy i zaangażowaniu Konsultantów byliśmy w stanie zrealizować projekt w założonym przez nas terminie. Dobre przygotowanie merytoryczne oraz partnerska współpraca sprawiły, że Grupa Tempo doskonale spełniła nasze oczekiwania.

czytaj więcej >>

Mikołaj Kokot, Dyrektor Operacyjny