System Kompetencyjny

 

Efektywne zarządzanie organizacją opiera się na właściwym wyznaczaniu celów działania zarówno działom, pionom jak i pojedynczym pracownikom z uwzględnieniem KPI.

Cele te muszą być spójne w kontekście całej organizacji, a to możliwe jest wtedy, gdy organizacja ta mówi jednym językiem - językiem kompetencji biznesowych.

Pomagamy naszym klientom:

  • identyfikować i opisywać kluczowe kompetencje biznesowe całej organizacji, kompetencje stanowiskowe, kompetencje grup roboczych,
  • tworzyć słowniki kompetencji, skupiska kompetencji,
  • tworzyć modele kompetencyjne dedykowane całej organizacji lub wydzielonym w niej obszarom.

 

Referencje
Referencje

Monitoring rynku dla Lear Corporation Poland II

Grupa Tempo przeprowadziła dla naszej Firmy screening rynku (...) Usługi świadczone były z należytą starannością, współpraca przebiegała profesjonalnie. Konsultanci Grupy Tempo to osoby z dużym doświadczeniem, swoją pracę wykonują bez zarzutów, dlatego też możemy polecić Grupę Tempo jako profesjonalnego partnera w rekrutacji.

                     czytaj całość >>

Monika Bargieł, Dyrektor Personalny