Star Tracks™

 

Star Tracks™ jest praktycznym, efektywnym i niedrogim sposobem na identyfikację talentów. Tych, którzy są nimi już dziś i tych, którzy będą nimi jutro.

Wiesz jakich ludzi Twoja organizacja potrzebuje najbardziej. Tylko jak ich odnaleźć? Do tej pory identyfikowanie przyszłych formalnych i nieformalnych liderów zmian było żmudne i kosztowne.

Kryteria wyboru Talentów zwykle są bardzo złożone i subtelne. Twarde wyniki pracy oczywiście mają duże znaczenie, ale ważne są też zachowania, postawy, siła wpływu społecznego, uzdolnienia itd.

Proces identyfikowania ludzi zdolnych do realizacji złożonych celów organizacyjnych ma dwa oczywiste etapy: trzeba precyzyjnie zdefiniować wszystkie pożądane (i potrzebne!) charakterystyki, a następnie znaleźć ludzi, którzy je spełniają. Jak jednak zagwarantować, że wyłowimy faktycznie tych, których szukamy? Kluczem jest odpowiednie przetworzenie zasobów wiedzy nieformalnej, ukrytej „pod powierzchnią” oficjalnych struktur organizacyjnych.

Narzędzie Star Tracks™ wyławia obserwacje i informacje rozproszone w rozległych sieciach społecznych. Korzystając z matrycy pożądanych charakterystyk, Star Tracks™ analizuje właściwości wszystkich potencjalnych „gwiazd” i błyskawicznie dostarcza nazwiska ludzi, których szukasz. Tylu, ilu potrzebujesz.

Star Tracks zostało zaprojektowane tak, aby identyfikacja talentów w dowolnego rozmiaru organizacji mogła być tak szybka, jak kupienie biletu lotniczego w internecie.

Potrzebne i przydatne

Oto kilka przykładów rzeczywistych zastosowań metodologii i narzędzia Star Track™ w konsultingu i zarządzaniu:

  •     Identyfikacja talentów
  •     Identyfikacja osób kluczowych
  •     Identyfikacja liderów zmian
  •     Wyłanianie mężów zaufania w sytuacji kryzysu
  •     Wyłanianie mentorów
  •     Dobór sukcesorów
  •     Dobór członków zespołów zadaniowych i projektowych
  •     Rekrutacja wewnętrzna



Informacje ze strony www.advisio.biz

Referencje
Referencje

Spotkanie szkoleniowo - integracyjne dla Ernst & Young

W dniach 01-04 lipca 2009 roku Grupa Tempo zorganizowała dla Ernst & Young spotkanie szkoleniowo-integracyjne dla 25 menedżerów i 5 kluczowych klientów firmy. Do zadań Grupy Tempo należała pełna organizacja wyjazdu wraz z elementami integracyjnymi (rejsy wyścigowymi motorówkami typu RIB, zwiedzanie zlotu największych żaglowców świata Tall Ships’ Races, dwie imprezy wieczorne) oraz obsługa fotograficzna (...) Organizatorzy wywiązali się z zadania znakomicie, co dobitnie świadczy o ich doskonałych zdolnościach dopasowywania się do potrzeb klienta oraz o dobrym przygotowaniu organizacyjnym. Z przyjemnością polecamy outdoor'owe szkolenia Grupy Tempo innym odbiorcom.

czytaj więcej >>

Piotr Piela, Dyrektor Grupy Energetycznej Ernst & Young