Coaching

 

Coaching według Grupy Tempo to pomoc ukierunkowana na osiągnięcie celu postawionego przez klienta. Coach towarzyszy klientowi w procesie osiągania celu, monitoruje działania klienta, zwraca jego uwagę na istotne elementy ułatwiające i utrudniające realizację postawionego zadania, pomaga rozwijać konkretne kompetencje umożliwiające zakończenie procesu.

Poznaj korzyści, jakie niesie zastosowanie coachingu:


Zależnie od potrzeb klienta pracujemy w oparciu o podejście:

  • umiejętności - przekazujemy wiedzę i umiejętności przez co ułatwiamy osiąganie celów przez naszych klientów,
  • potencjał - odkrywamy uśpiony potencjał, umiejętności i uzdolnienia, identyfikujemy bariery, projektujemy rozwiązania pozwalające przekraczać ograniczenia, wspomagamy funkcjonowanie w zespołach, poprawiamy personalne umiejętności funkcjonowania w określonych rolach i relacjach społecznych.

Każdy z współpracujących z nami coachów projektuje proces towarzyszenia w zmianie  w sposób specyficzny dla siebie i odpowiedni dla potrzeb danego klienta. Poznanie klienta w relacji opartej o zaufanie pozwala trafnie sformułować przebieg procesu tak, by najlepiej odpowiadał on rozpoznanym potrzebom zwracającej się do coacha osoby.

Sprawdź, w jaki sposób organizujemy współpracę coachingową.

 1 | 2 | 3 | 4 |  »


Referencje
Referencje

Warsztaty dla Tauron Polska Energia

Grupa Tempo zorganizowała dla nas mini warsztaty z zakresu doskonalenia kompetencji „miękkich”, a także podstaw budowy efektywnych zespołów audytowych. Całość warsztatów została zorganizowana bardzo fachowo, ze szczególnym uwzględnieniem profesjonalizmu zaangażowanego trenera. (...) Oferta Grupy Tempo będzie uwzględniania podczas wyboru organizatora kolejnych szkoleń dla zespołu audytorów wewnętrznych.

czytaj więcej >>

Michał Wizner, Dyrektor Departamentu Audytu Wewnętrznego