Wartości

 

W branży usług HR gwarantem wysokiej jakości działania dostawcy takich usług jest 5 elementów:


Wiedza konsultantów

  • Stałe uzupełnianie i rozszerzanie wiedzy praktycznej i teoretycznej dotyczącej najnowszych światowych rozwiązań w dziedzinie HR poprzez dostęp do literatury, spotkania z autorytetami akademickimi, udział w szkoleniach i konferencjach
  • Wymiana doświadczeń konsultantów podczas licznych spotkań w gronie praktyków HR



Doświadczenie firmy 

  • Bogate doświadczenie we współpracy z różnymi organizacjami, głównie średnimi i dużymi firmami oraz dużymi instytucjami publicznymi
  • Nieprzerwane wzbogacanie oferty firmy o nowe, sprawdzone usługi




Szacunek dla ludzi

  • Szanowanie opinii naszych klientów, ich pracowników i kandydatów do pracy, wysoki poziom empatii i umiejętność postawienia się na miejscu uczestnika projektu
  • Umiejętność sugerowania optymalnych rozwiązań szanujących odrębność każdego człowieka



Etyka pracy

  • Działanie zgodnie z zasadami prawa w szczególności nie dyskryminując żadnej osoby ze względów nie związanych z ich zawodem
  • Działanie zgodnie z etyką biznesu uwzględniając ochronę naszych klientów, ich pracowników i kandydatów do pracy
  • Zachowywanie w tajemnicy danych dotyczących wszystkich uczestników projektu tj. niejawnych danych o firmie klienta i danych kandydatów

 

Terminowość realizacji

  • Optymalizację wewnętrznych procesów, wpływającą na coraz efektywniejszą obsługę naszych klientów
  • Przedkładanie kontaktu ustnego konsultantów z naszymi klientami nad bezosobowy kontakt e-mailowy

 

Powyższe wartości determinują sposób i kierunek naszej pracy, a klientom pozwalają cieszyć się dobrymi wynikami współpracy bez obaw o żaden etap projektu.

Współpraca z nami gwarantuje dostęp do sprawdzonych rozwiązań w obszarze HR dostosowanych do polskich realiów z zachowaniem światowych standardów obsługi i rozumienia potrzeb klienta.

Referencje
Referencje

Ośrodek oceny dla Vattenfall Distribution Poland

W ramach procesu rekrutacji wewnętrznej na stanowisko kierownicze (…) korzystałam ze wsparcia firmy Grupy Tempo w zakresie przeprowadzenia ośrodka oceny dla dwóch kandydatów. W tym temacie współpracowałam bezpośrednio z Panią Ewą Fiedor, która podeszła do realizacji tego zlecenia w pełni profesjonalnie - od momentu projektowania ośrodka po przekazanie informacji zwrotnej uczestnikom procesu (decydentom i kandydatom). Świadczy o tym szczegółowa analiza istniejącego w GZE S.A. modelu kompetencji i odpowiadających im zachowań, doradztwo w doborze priorytetowych obszarów oceny, a w efekcie wypracowanie adekwatnych narzędzi. Przygotowany (...) raport był czytelny i przydatny w procesie decyzji, m.in. ze względu na szeroki wachlarz informacji o kandydatach zarówno w układzie indywidualnym jak i porównawczym.

czytaj więcej >>

Katarzyna Markowicz, Kierownik Działu Rozwoju i Szkoleń