Izabela Kielczyk

 

Izabela Kielczyk - trenerka

Psycholog biznesu, trener, coach i osobisty doradca wyższej kadry menadżerskiej. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej przy Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.

Prowadzi coaching menedżerski, konsultacje kadrowe i  doradztwo personalne na indywidualne zamówienie klienta lub firmy. Specjalizuje się w realizacji autorskich programów szkoleń z zakresu psychologii biznesu i rozwoju osobistego.

Do jej szkoleń indywidualnych i grupowych opartych o programy własne należą m. in.: Integralna osobowość menadżera, Perfekcyjna bizneswoman - jak nie wpaść w pułapkę bycia perfect?, Body language w biznesie, Profesjonalna obsługa klientów przez telefon, Sztuka komunikacji w biznesie, Autoprezentacja w świecie biznesu, Nie bój się być niedoskonała oraz Autoprezentacja w rozmowie kwalifikacyjnej.

Prowadzi programy szkoleniowe w formie on-the-job.

Preferuje warsztatową formę edukacji, poprzez którą aktywnie angażuje uczestników na wielu poziomach, od  intelektu,  przez  emocje i zmysły. Szkoląc chętnie stosuje gry psychologiczne, ćwiczenia, scenki sytuacyjne, dyskusje kierowane, analizy przykładów, i inne.

Specjalizuje się w udzialaniu wsparcia psychologicznego oraz szkoleniu kobiet biznesu. Wśród programów specjalnie projektowanych i adresowanych dla tej grupy prowadzi m.in. szkolenia w organizacji Dojrzewalnia Róż, warsztaty oraz konsultacje indywidualne dla kobiet biznesu zrzeszonych w Europejskim Forum Właścicielek Firm oraz wykłady tematyczne dla kobiet podczas Ogólnopolskich Konferencji Kobiet Przedsiębiorczych.

Ponadto  zrealizowała  dotychczas  projekty kadrowe z  zakresu rekrutacji i motywowania pracowników, opracowywała systemy nagradzania oraz indywidualne programy szkoleń dla osób, organizacji biznesowych i instytucji publicznych.

 

 1 | 2 |  »


Referencje
Referencje

Szkolenie dla Vattenfall Sales Poland

W 2008 roku Grupa Tempo zorganizowała i przeprowadziła dla Vattenfall Sales Poland Sp. z o.o. szkolenie o tematyce „Prezentacja biznesowa”. Szkolenie poprzedzone zostało wnikliwym badaniem potrzeb zespołu, które uwydatniło specyficzny charakter pracy sił sprzedażowych w branży energetycznej (...) Grupa Tempo i trener prowadzący (...) doskonale przełożyli prawdziwe potrzeby szkolonej grupy na program szkoleniowy. Efektem odbytego spotkania był wzrost efektywności i jakości wygłaszanych przez pracowników Vattenfall Sales Poland Sp. z o.o. prezentacji zarówno w formie bezpośredniej jak i poprzez wideokonferencje (...)

czytaj więcej >>

Bartosz Kępa, CFO