Szukaj w Czytelni

Publikacje

30.11.2009
Kompetencje: znaczenie i definicje

Kompetencje w organizacji dzielą się na te o poziomie pracowniczym oraz organizacyjnym. Z racji tego, że kompetencje organizacyjne są wpisane w kompetencje pracownicze, identyfikacja tych drugich jest niezwykle istotna z punku widzenia organizacji dążących do przewagi konkurencyjnej.

29.11.2009
Model kompetencji pracowniczych

Podobnie jak w przypadku  zdolności, kompetencje pracownicze posiadają potencjał, by stać się źródłem konkurencyjności. Jednakże, by mogły się nim stać, kompetencje muszą być najpierw dostrojone do strategii firmy.

Które z kompetencji są niezbędne w realizacji celów strategicznych?
Co oznacza cel strategiczny dla kompetencji pracownika? 
Czy ważna jest szybkość dostawy, czy może nacisk będzie położony na jakość?

28.11.2009
Struktury identyfikacji i rozwoju kompetencji pracowniczych

Jak wspomnieliśmy wcześniej, proces identyfikacji i rozwoju pracowniczych kompetencji jest istotny w kontekście przekładu celów strategicznych organizacji na jej konkurencyjność. Poniżej przeprowadzimy dyskusję na temat różnorodnych struktur identyfikacji i rozwoju umiejętności pracowniczych, rozważając dwa tradycyjne podejścia do zagadnienia oraz dwa alternatywne.

«   1 | …  2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | …  10 |  »


Powiązane tematycznie
Powiązane tematycznie

Oferta usług Grupy Tempo
Realizacje Grupy Tempo
Jakość usług Grupy Tempo

Referencje
Referencje

Rekrutacja dla Chapman Freeborn Airchartering

Firma Grupa Tempo prowadziła dla nas pełną rekrutację pracowników. (...) Spośród starannie dobranych kandydatów udało się nam wybrać pracowników, którzy z dużym zaangażowaniem i entuzjazmem dotychczas pracują w naszej firmie.

czytaj więcej >>

 

Rafał Gontar - Członek Zarządu