Szukaj w Blogu
16.08.2010
Uwaga, szef patrzy na social media
Kodeks pracy reguluje zasady wzajemnych stosunków pracodawcy i pracownika. Regulamin wynagradzania i regulamin pracy, a poza tym wewnętrzne procedury, algorytmy działania czy też kodeks dobrych praktyk regulują coraz szerzej aspekty zachowań pracowniczych. Ostatnio, globalne korporacje (np. Coca-Cola, UPS, Microsoft czy IBM) ustalają również zasady korzystania z social media.
23.07.2010
Skuteczność coachingu od strony coacha
Najbardziej skutecznym executive coachem jest taki, który posiada własne doświadczenie biznesowe, jest dobrym słuchaczem, jest emaptyczny i potrafi nawiązać relację z osobą coachowaną, a ponadto jest zdolny i gotowy do stawiania wyzwań podopiecznemu. Jakie są nasze doświadczenia?  
23.07.2010
O(d)porność na coaching po stronie coachee
Czy można być opornym na COACHING? Owszem. Intuicyjnie musiałabym przyznać także,  że "jak na wszystko". Ośli upór i udawana (nie)lotność umysłu, niechęć, wewnętrzne lenistwo, strach... Czy aż tyle trzeba przełamać w sobie, aby "pójść naprzód", osiągnąć cele, przejść do nowej (czy zawsze lepszej?) rzeczywistości?
20.07.2010
Lekcja z Mundialu - sportowe rady dla menedżerów
Co łączy trenera zdobywającego doświadczenia przy bocznej linii boiska z managerem w korporacji? Jakich lekcji swoim kolegom w biznesie mogą udzielić Jose Murinho, Steven Gerrard czy Fabio Capello? Najprostsza lekcja płynąca z piłki nożnej, to ta podkreślająca kluczową rolę managerów w motywowaniu indywidualności oraz budowaniu pracy grupowej.
15.07.2010
Intuicja rekrutera
Jakość każdej decyzji, w tym decyzji rekrutacyjnych zależy od wielu czynników. Zaczynając od przyjętej strategii, zastosowanych metod i narzędzi, po informacje, które dzięki temu pozyskamy i wnioski, które z nich wyciągniemy. Możemy wyznaczyć sztywne kryteria (jedno lub kilka), które będą działać jak sito odrzucające kandydatów na etapie selekcji. Możemy decydować się na tych, którzy są lepsi w jednym aspekcie, ale nie gorsi w pozostałych. Jednak poza tym, co możemy stosunkowo prosto opisać i zmierzyć, jest jeszcze „to coś” po stronie kandydata i intuicja po stronie rekrutera czy decydenta.
 1 | 2 | 3 | 4 |  »


Powiązane tematycznie
Powiązane tematycznie

Oferta usług Grupy Tempo
Realizacje Grupy Tempo
Jakość usług Grupy Tempo

Referencje
Referencje

Rekrutacja dla Finpol Rohr

Grupa Tempo przeprowadziła dla naszej Firmy rekrutacje na stanowisko kierownika marketingu.
Usługi świadczone były z należytą starannością, proces rekrutacyjny przebiegał sprawnie i zgodnie z naszymi oczekiwaniami.
Konsultanci Grupy Tempo wykazali się dużym doświadczeniem i pełnym profesjonalizmem podczas wykonywanych ww. zadań.
Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić Grupę Tempo jako profesjonalnego i rzetelnego partnera rekrutacyjnego.

                       czytaj więcej >>

Zbigniew Skrzypkiewicz - Prezes Zarządu